Sója - správny pomocník do partnerskej spálne

Väčšina ľudí vidí v sóji len akúsi náhradu mäsa, ktorú jedia výlučne vegetariáni. No vedeli ste, že sója vie byť nápomocná pre všetkých - a to aj v intímnej oblasti našich partnerských vzťahov?

Sója - správny pomocník do partnerskej spálne

Sója a jej netradičné zloženie bohaté na bielkoviny dokáže priamo vplývať na náš sexuálny život. Ak žijeme zdravo, mäsové výrobky jeme len striedmo a v našom živote majú šport a relax svoje dôležité miesto, potom sa môžeme tešiť, že nám sója pomôže skvalitniť náš sexuálny život.

Sója v ženskom tele

Sója, bohatá na rastlinný estrogén, pôsobí na ženské telo ako balzam. Dokáže skvalitniť a predĺžiť plodný život ženy a oddialiť príchod menopauzy. Ázijské ženy, ktoré idú v konzumácií sóje príkladom, oplývajú nádhernou postavou a kvalitnými čiernymi vlasmi. Aj za týmto tajomstvom stojí sója, ktorá zlepšuje kvalitu pokožky.

Ako sa zdá, nielen navonok pôsobí sója blahodarne. Naše vnútro vie takisto mimoriadne obohatiť na príklad tým, že podstatne zlepší naše myslenie a pamäťové schopností, zníži vysoký krvný tlak  a navyše dokáže celkovo posilniť imunitu. Zrelé ženy, ktoré sú náchylné na osteoporózu, môžu účinok sóje značne oceniť, pretože práve sója vie dodať silu  a pevnosť ich kostiam a ochrániť ich pred zbytočnými zlomeninami.

Sója si ženské telo naozaj obľúbila, pretože mu pomáha aj v boji s civilizačnými ochoreniami. Početné štúdie dokázali, že striedma konzumácia kvalitných sójových výrobkov zásadne znižuje riziko vzniku rakoviny prsníka.

Sója zlepšuje sexuálny život partnerov.

Sója v mužskom tele

Mužské polovičky môžu takisto zo sójového zázraku zásadne vyťažiť. Sója totiž podporuje potenciu a zvyšuje sexuálny apetít! Páni sa preto nemusia viac zaoberať kupovaním liekov  a trpieť na ich vedľajšie účinky. Ak sa muži naučia starať sa o svoje telo športom a zdravým stravovaním, potom im príroda v podobe sóji naskytne efektívne a zdravé riešenie aj pre ich prípadné problémy sexuálneho života.

Ako k tejto podpore mužnosti dochádza? Sója obsahuje hneď dva prvky, ktoré mužov postavia do pozoru. Jednak sú to estrogény, ktoré sa priamo starajú o kvalitu spermií a celkového stavu plodnosti a jednak je to celá škála dôležitých aminokyselín, ktoré sója obsahuje a o ktoré telo veľmi rýchlo  kvôli stresu a psychickej námahe prichádza. Obe tieto látky pôsobia na kvalitu a vitalitu spermií. Ak sa rozhodnete sóju konzumovať, najprv sa zbavte nadváhy.  Telo plné tukov znamená aj väčší nárast estrogénov v tele, a tak muž okrem kilogramov navyše môže nabrať aj nepekné "zženštelé" znaky. Dôležitý je preto pohyb!

Taktiež nezabudájte,  že dôležité sú aj množstvo a kvalita, v ktorej sóju prijímate. Synteticky spracovaná alebo geneticky modifikovaná už nemusí na telo pôsobiť dobre. Sója predstavuje výživovú bombu, a preto to s ňou rovnako netreba preháňať. Raz za čas a v striedmych množstvách prinesie sója želaný účinok!

Ak sa chcete o sóji dozvedieť viac, na našom portáli nájdete článok, ktorý ju rozoberá podrobnejšie a ponúka na ňu pohľad vedy.  V našom druhom článku sa máte možnosť dozvedieť, v akej podobe sa sója dá využiť v kuchyni.

Článok nereprezentuje lekárske, alebo iné zdravotnícke postupy a názory.

Zdroje

Vgl. TAKU, Kyoko u. a.: Soy isoflavones for osteoporosis: An evidence-based approach In: MATURITAS. The   European Menopause Journal 70 (2011) S. 333–338

Vgl. LEE, Yoon-Bok u. a.: Soy isoflavones and cognitive function. In: Journal of Nutritional Biochemistry 16 (2005)S. 641-649 4 Vgl. ANDRES, Aline u. a.: Soy isoflavones and virus infections. In: Journal of Nutritional Biochemistry 20 (2009) S. 563–569 

Vgl. O.A.: Soja mindert Brustkrebsrisiko. In: http://www.reformhaus.de/gesundheitstipps/soja-mindert- brustkrebsrisiko.html (letzter Zugriff am 15.10.2013) 

Vgl. GERHARD, Ingrid: Sojaprodukte: in Wechseljahren gut, bei Brustkrebs schlecht, was stimmt? Interview mit Frau Dr. Rauch-Petz. In: http://www.netzwerk-frauengesundheit.com/sojaprodukte-in-wechseljahren-gut-bei- brustkrebs-schlecht-was-stimmt-interview-mit-frau-dr-rauch-petz/ aktualisiert am 4.10.2010 (letzter Zugriff am 17.10.2013)

Vgl. SMITH, Rena-Danaei u. a.: How to Eat to Improve Fertility. In: http://www.wikihow.com/Eat-to-Improve- Fertility (letzter Zugriff am 17.10.2013)

Vgl. O.A.: Aminosäuren und ihre Bedeutung für die Potenz. In: www.aminosaeure.com/aminosaeuren-und-ihre-anwendungsgebiete/potenz.html (letzter Zugriff am 20.10.2013)

Fotky: Shutterstock

↑ Späť hore

Počet hlasov: 97